EN VERDER : MOODFILMS
Een video om je bedrijf te promoten... Een slim idee!
Mensen willen graag meteen een indruk van je hebben en
video geeft je dé mogelijkheid om mensen te laten zien én voelen wie je bent en hoe jij een meerwaarde voor ze bent.
Daar kan de MOODLAB je mee helpen.
Om je ín je kracht te laten zien en je laten stralen als een ster!
Point & shoot…?
Ja, je kunt natuurlijk een smartphone neerzetten en hupaskeetje filmen maar!
Maar voor een echt professionele leuke, vlotte video waarin jouw boodschap goed, helder en aantrekkelijk overkomt, komt er heel wat kijken!
Bijvoorbeeld:
- Een goed geluid: als dat niet deugd, haken kijkers direct af..
- Een mooi, aantrekkelijk beeld, dat past bij de rest van je branding. Dat moet je wel editen...
- een leuk muziekje dat goed jouw sfeer weergeeft, zonder dat je royalty boetes..
Je wilt heel helder en duidelijk je boodschap laten overkomen.
Vlot uit je woorden komen met een samenhangend verhaal, dat mensen aanspreekt, onthouden en aanzet tot actie.
Een boodschap die blijft hangen.
En omdat de aandachtspanne van de meeste mensen tegenwoordig kort is, moet dit ook allemaal ff nog het liefst in 30-60 seconden klaar gespeeld! En blijf maar 'es ontspannen met die wetenschap en zo'n lens op je gericht...
Zaak om heel erg goed op een rijtje te hebben wat je wilt gaan vertellen met je video
Hoe pak je dat nou aan?
Zoals sterren dat doen; in stages!
Elke ‘Stage’ is een los, afgerond element.
Pas als een ‘Stage' volledig is afgerond, gaan we door naar de volgende ‘stage'.
Zo zijn we zeker van een goed resultaat.
Aan jou hoeveel ‘Stages' je wilt doorlopen.
Het kan bv zijn dat 'Stage 1' je al voldoende houvast geeft om zelf verder te gaan.
Je hebt de vrijheid om na elke stage te bepalen of je samen of zelf verder wilt.
Op deze manier kun je zelf het pakket samenstellen dat past bij jou.
Welke 'Stages' zijn er?
Stage 1: Het Script
Stage 2: Script reading
Stage 3: Dress rehearsal
Stage 4: The Shoot
Stage 5: The edit
Stage 6: Premiere & launch
Wat houden die ‘Stages’ in?
Stage 1: Het Script
Doel/toon/boodschap/publiek/wie ben jij en hoe wil je overkomen…
Allemaal vragen die van belang zijn voor het bepalen van de inhoud van je video.
Aan de hand van een beproefde methode, stellen we een script samen die jou in je kracht zet en je klanten aanzet tot contact en koop.
Van te voren krijg je van mij een lijst met vragen waarmee je aan de slag gaat.
Die vragen helpen je om je zo goed mogelijk uit de verf te laten komen.
Als je je vragen klaar hebt, email je je antwoorden en maken we een afspraak.
Via Skype of live, wat jouw voorkeur is, stellen we samen je finale script samen.
Dit is een belangrijk onderdeel, waarin we je boodschap kort en bondig samenstellen zodat eventuele vragen en bezwaren die kijkers zouden kunnen hebben meteen uit de weg geruimd worden onder aan authenticiteit te verliezen.
Stage 2: Script reading
Vlot uit je woorden komen is niet altijd zo gemakkelijk als het lijkt.
Vooral niet wanneer je boodschap in 30-60 seconden moet.
Je wilt je klanten overtuigen dat je weet waarover je het hebt en toch een spontane indruk geven.
Pas als je je boodschap heel goed in de vingers hebt, kun je spelen met de tekst.
Een mooie oefening; een camera op je gericht hebben is best spannend!
Hoe steviger jij je tekst west, hoe meer je ruimte hebt om goed geaard en in je kracht je boodschap over te brengen zonder afgeleid te worden door dat apparaat, de camera.
Daarom doen we een scriptreading, waarbij we net zo lang oefenen tot je boodschap je ruimte geeft om jezelf te zijn. Ook bij andere gelegenheiden zoals tijdens netwerken zul je hier profijt van hebben.
Geen gespeelde, gelikte ‘elevator pitch’, maar een authentieke boodschap.
Dat script readen doen we via Skype. Je dan in je eigen veilige situatie zit, toch alvast met een camera te maken hebt zonder dat je veel tijd kwijt bent met reizen/afspraak tijd.
En: Hoe better jij oefent; hoe mer geld je bespaard!
Stage 3: Dress rehearsal: Lights! Dress! Background! Location!
De ‘generale repetitie’ en je weet: “Een slechte generale geeft een goede uitvoering
Er zijn zoveelfactoren die roet in het eten kunnen gooien, dat je eerst wilt oefenen om te zorgen dat je een perfecte uitvoering hebt.
- Wat trek je aan? en kom je daarin het meest tot je recht?
- Welke locatie?
- Hoe is het licht?
- Wat is er in de achtergrond?
Al deze dingen bepalen veel van de sfeer.
Stage 4: The Shoot
Nou komt het échte werk!
Opnemen voor de camera. Met het juiste licht, geluid, de juiste kleding, achtergrond en jij helemaal in je element omdat je je zo goed hebt voorbereid.
Zo’n shoot moet je minimaal 2 uur voor rekenen.
Stage 5: The edit
Die beelden die we geschoten hebben, ga ik vervolgens editen, zodat het inderdaad een kort, vlot filmpje wordt.
Muziek is hierbij een belangrijk element.
Je kunt je royalty free muziekje zelf aanleveren, of tegen meerprijs samen met mij uitzoeken, of zelfs door een professioneel muzikant (Anthony’s Putsch) op maat laten maken.
Verder heb ik je logo en huisstijlkleuren nodig, om het filmpje helemaal op jouw branding op maat aan te kunnen passen.
Om zeker te zijn dat je film helemaal perfect is, krijg je een edit met watermerk. Zo heb je de mogelijkheid om 5 edits te maken zodat de film helemaal naar wens is.
De video krijg je dan op DVD.
De video moet natuurlijk ook klaar zijn voor de release:
Afhankelijk van jouw situatie en wensen, kan ik je video uploaden naar YouTube/Vimeo/Website: dat is weer aan jou. Je kunt dit natuurlijk ook zelf doen.
Transcripts zijn ook nog mogelijk, zodat mensen met een beperking ook van je video kunnen genieten. En qua ‘SEO’ is dat geen slecht idee!
Als het filmpje helaamaal naar tevredenheid is, wordt hij opgeleverd en wordt het tijd voor de volgende Stage:
Stage 6: Premiere & launch!!
Het is belangrijk dat je je successen viert en l je harde werken beloond en dat doen we met een feestelijke premiere.
Dus:
Champagne klaar,
Familie en vrienden uitgenodigd,
Rode loper uit,
En jij in gala:
Het filmpje is helemaal klaar: tijd voor de Premiere Launch!
Zo weet iedereen in je omgeving gelijk wat je aan het doen bent en kunnen ze als je fans als ‘promotors’ voor je aan het werk.
Stel zelf je pakket samen door je ‘Stages’ te kiezen..
De ‘Stages’ moet je zien als losse modules.
Je kunt daardoor zelf je pakket samenstellen en bapalen wat je wel en niet zelf doet.
Zo bepaal je zelf wat je investeert quaq tijd en geld.
En je kunt altijd ‘onderweg' toevoegen.
De volgorde is van belang: de volgende ‘Stage’ is pas aan de orde als een ‘Stage’ is afgerond en je helemaal klaar bent voor de volgende stap.
Zo ben je verzekerd van een succesvolle video.
Hoe zien die pakketten eruit?
Pakket 1: concept Eur 175,-
(stage 1: Het Script)
Pakket 2: budget movie Eur 175,- + Eur 50,- per rehearsal
(stage 1/2 Het Script + Script reading)
Pakket 3: ready to shoot Eur 250,- + Eur 50,- per rehearsal
(stage 1/2/3 Het Script + Script reading + Dress rehearsal)
Pakket 4: the blockbuster Eur 750,-
(all stages inclusief champagne premiere)
Extra’s die je aan je pakket kunt toevoegen:
- kledingadvies
- muziek
- transcript
- extra edits
- uploaden naar YouTube/Vimeo
- ondertiteling voor YouTube
Voor een vrijblijvend gesprek: mail naar mail[at]niene.nu
Mensen willen graag meteen een indruk van je hebben en
video geeft je dé mogelijkheid om mensen te laten zien én voelen wie je bent en hoe jij een meerwaarde voor ze bent.
Daar kan de MOODLAB je mee helpen.
Om je ín je kracht te laten zien en je laten stralen als een ster!
Point & shoot…?
Ja, je kunt natuurlijk een smartphone neerzetten en hupaskeetje filmen maar!
Maar voor een echt professionele leuke, vlotte video waarin jouw boodschap goed, helder en aantrekkelijk overkomt, komt er heel wat kijken!
Bijvoorbeeld:
- Een goed geluid: als dat niet deugd, haken kijkers direct af..
- Een mooi, aantrekkelijk beeld, dat past bij de rest van je branding. Dat moet je wel editen...
- een leuk muziekje dat goed jouw sfeer weergeeft, zonder dat je royalty boetes..
Je wilt heel helder en duidelijk je boodschap laten overkomen.
Vlot uit je woorden komen met een samenhangend verhaal, dat mensen aanspreekt, onthouden en aanzet tot actie.
Een boodschap die blijft hangen.
En omdat de aandachtspanne van de meeste mensen tegenwoordig kort is, moet dit ook allemaal ff nog het liefst in 30-60 seconden klaar gespeeld! En blijf maar 'es ontspannen met die wetenschap en zo'n lens op je gericht...
Zaak om heel erg goed op een rijtje te hebben wat je wilt gaan vertellen met je video
Hoe pak je dat nou aan?
Zoals sterren dat doen; in stages!
Elke ‘Stage’ is een los, afgerond element.
Pas als een ‘Stage' volledig is afgerond, gaan we door naar de volgende ‘stage'.
Zo zijn we zeker van een goed resultaat.
Aan jou hoeveel ‘Stages' je wilt doorlopen.
Het kan bv zijn dat 'Stage 1' je al voldoende houvast geeft om zelf verder te gaan.
Je hebt de vrijheid om na elke stage te bepalen of je samen of zelf verder wilt.
Op deze manier kun je zelf het pakket samenstellen dat past bij jou.
Welke 'Stages' zijn er?
Stage 1: Het Script
Stage 2: Script reading
Stage 3: Dress rehearsal
Stage 4: The Shoot
Stage 5: The edit
Stage 6: Premiere & launch
Wat houden die ‘Stages’ in?
Stage 1: Het Script
Doel/toon/boodschap/publiek/wie ben jij en hoe wil je overkomen…
Allemaal vragen die van belang zijn voor het bepalen van de inhoud van je video.
Aan de hand van een beproefde methode, stellen we een script samen die jou in je kracht zet en je klanten aanzet tot contact en koop.
Van te voren krijg je van mij een lijst met vragen waarmee je aan de slag gaat.
Die vragen helpen je om je zo goed mogelijk uit de verf te laten komen.
Als je je vragen klaar hebt, email je je antwoorden en maken we een afspraak.
Via Skype of live, wat jouw voorkeur is, stellen we samen je finale script samen.
Dit is een belangrijk onderdeel, waarin we je boodschap kort en bondig samenstellen zodat eventuele vragen en bezwaren die kijkers zouden kunnen hebben meteen uit de weg geruimd worden onder aan authenticiteit te verliezen.
Stage 2: Script reading
Vlot uit je woorden komen is niet altijd zo gemakkelijk als het lijkt.
Vooral niet wanneer je boodschap in 30-60 seconden moet.
Je wilt je klanten overtuigen dat je weet waarover je het hebt en toch een spontane indruk geven.
Pas als je je boodschap heel goed in de vingers hebt, kun je spelen met de tekst.
Een mooie oefening; een camera op je gericht hebben is best spannend!
Hoe steviger jij je tekst west, hoe meer je ruimte hebt om goed geaard en in je kracht je boodschap over te brengen zonder afgeleid te worden door dat apparaat, de camera.
Daarom doen we een scriptreading, waarbij we net zo lang oefenen tot je boodschap je ruimte geeft om jezelf te zijn. Ook bij andere gelegenheiden zoals tijdens netwerken zul je hier profijt van hebben.
Geen gespeelde, gelikte ‘elevator pitch’, maar een authentieke boodschap.
Dat script readen doen we via Skype. Je dan in je eigen veilige situatie zit, toch alvast met een camera te maken hebt zonder dat je veel tijd kwijt bent met reizen/afspraak tijd.
En: Hoe better jij oefent; hoe mer geld je bespaard!
Stage 3: Dress rehearsal: Lights! Dress! Background! Location!
De ‘generale repetitie’ en je weet: “Een slechte generale geeft een goede uitvoering
Er zijn zoveelfactoren die roet in het eten kunnen gooien, dat je eerst wilt oefenen om te zorgen dat je een perfecte uitvoering hebt.
- Wat trek je aan? en kom je daarin het meest tot je recht?
- Welke locatie?
- Hoe is het licht?
- Wat is er in de achtergrond?
Al deze dingen bepalen veel van de sfeer.
Stage 4: The Shoot
Nou komt het échte werk!
Opnemen voor de camera. Met het juiste licht, geluid, de juiste kleding, achtergrond en jij helemaal in je element omdat je je zo goed hebt voorbereid.
Zo’n shoot moet je minimaal 2 uur voor rekenen.
Stage 5: The edit
Die beelden die we geschoten hebben, ga ik vervolgens editen, zodat het inderdaad een kort, vlot filmpje wordt.
Muziek is hierbij een belangrijk element.
Je kunt je royalty free muziekje zelf aanleveren, of tegen meerprijs samen met mij uitzoeken, of zelfs door een professioneel muzikant (Anthony’s Putsch) op maat laten maken.
Verder heb ik je logo en huisstijlkleuren nodig, om het filmpje helemaal op jouw branding op maat aan te kunnen passen.
Om zeker te zijn dat je film helemaal perfect is, krijg je een edit met watermerk. Zo heb je de mogelijkheid om 5 edits te maken zodat de film helemaal naar wens is.
De video krijg je dan op DVD.
De video moet natuurlijk ook klaar zijn voor de release:
Afhankelijk van jouw situatie en wensen, kan ik je video uploaden naar YouTube/Vimeo/Website: dat is weer aan jou. Je kunt dit natuurlijk ook zelf doen.
Transcripts zijn ook nog mogelijk, zodat mensen met een beperking ook van je video kunnen genieten. En qua ‘SEO’ is dat geen slecht idee!
Als het filmpje helaamaal naar tevredenheid is, wordt hij opgeleverd en wordt het tijd voor de volgende Stage:
Stage 6: Premiere & launch!!
Het is belangrijk dat je je successen viert en l je harde werken beloond en dat doen we met een feestelijke premiere.
Dus:
Champagne klaar,
Familie en vrienden uitgenodigd,
Rode loper uit,
En jij in gala:
Het filmpje is helemaal klaar: tijd voor de Premiere Launch!
Zo weet iedereen in je omgeving gelijk wat je aan het doen bent en kunnen ze als je fans als ‘promotors’ voor je aan het werk.
Stel zelf je pakket samen door je ‘Stages’ te kiezen..
De ‘Stages’ moet je zien als losse modules.
Je kunt daardoor zelf je pakket samenstellen en bapalen wat je wel en niet zelf doet.
Zo bepaal je zelf wat je investeert quaq tijd en geld.
En je kunt altijd ‘onderweg' toevoegen.
De volgorde is van belang: de volgende ‘Stage’ is pas aan de orde als een ‘Stage’ is afgerond en je helemaal klaar bent voor de volgende stap.
Zo ben je verzekerd van een succesvolle video.
Hoe zien die pakketten eruit?
Pakket 1: concept Eur 175,-
(stage 1: Het Script)
Pakket 2: budget movie Eur 175,- + Eur 50,- per rehearsal
(stage 1/2 Het Script + Script reading)
Pakket 3: ready to shoot Eur 250,- + Eur 50,- per rehearsal
(stage 1/2/3 Het Script + Script reading + Dress rehearsal)
Pakket 4: the blockbuster Eur 750,-
(all stages inclusief champagne premiere)
Extra’s die je aan je pakket kunt toevoegen:
- kledingadvies
- muziek
- transcript
- extra edits
- uploaden naar YouTube/Vimeo
- ondertiteling voor YouTube
Voor een vrijblijvend gesprek: mail naar mail[at]niene.nu